Dnia 13 października na antenie TVP2 ruszył program „Domowe Patenty”, którego partnerem strategicznym jest Bricomarché. To nowy program wnętrzarski, powstały we współpracy WPP Media i TVP. Seria ośmiu odcinków jest […]
Kaufland ruszył z kolejną odsłoną kampanii „Kaufland jest FRESZ”. Tym razem marka w humorystyczny sposób odpowiada na pytanie „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”, podkreślając konkretne korzyści, jakie na co dzień […]
W 2025 roku sieć dyskontów Netto obchodzi wyjątkowy jubileusz – 30-lecie obecności na polskim rynku. Pierwszy sklep został otwarty w 1995 roku w Szczecinie. Od tego momentu sieć konsekwentnie rozwija […]
1 października w Polsce ruszył system kaucyjny. Rozwiązanie, które od lat działa w wielu krajach Europy i jest uznawane za jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie poziomu recyklingu opakowań po […]
Ponad 54 tysiące kilometrów pokonanych pieszo, 66 tysięcy kilometrów na rowerach i prawie 600 uczestników – tak wygląda bilans 5. edycji międzynarodowego wyzwania sportowo-charytatywnego Better Move, Better Lives zorganizowanego przez […]
W tegorocznej edycji konkursu POS STARS po raz pierwszy głos oddali nie tylko jurorzy na żywo podczas targów Festiwal Marketingu. Również internauci mieli szansę wybrać swojego faworyta spośród wszystkich zgłoszonych […]
Jesień jest idealnym momentem do tego, by zaplanować emocje na najbliższe miesiące. Energylandia właśnie wystartowała z promocją, dzięki której przy zakupie dwóch biletów, można otrzymać drugi aż 50% taniej. Już […]
„ARCHE” S.A. pozyskała znaczące dofinansowanie z Unii Europejskiej na realizację dwóch projektów związanych z rewitalizacją zabytkowego kompleksu Elektrociepłowni Szombierki w Bytomiu. Środki pochodzą z Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 […]
Międzyzdroje zyskają nową perłę na mapie luksusowego wypoczynku. Aqua Resort – prestiżowy hotel położony w jednej z najpiękniejszych części miasta – szykuje się do otwarcia jednego z największych i najnowocześniejszych […]
W dynamicznym świecie wydarzeń, gdzie liczy się precyzja, estetyka i niezawodność, organizatorzy coraz częściej szukają partnerów, którzy zapewnią im nie tylko najwyższej klasy produkty, ale i kompleksową obsługę. Właśnie z taką misją rozwija się […]
Po sukcesie zeszłorocznej edycji eventu marka FRoSTA ponownie wychodzi w miasto, aby zaskoczyć Polaków swoim pysznym i szybkim jedzeniem. W tym roku food trucki pojawią się w aż pięciu miastach, […]
Gdy komunikacja coraz bardziej przenosi się do świata cyfrowego, wygrywa to, co offline. Z doświadczenia Katarzyny Szełemej-Pobożniak, wiceprezes agencji incentive travel Haxel Events & Incentive, wynika, że coraz więcej firm […]